sobota 11. apríla 2015

ATC "Tree"

Na blogu ArtGrupa ATC inšpiruje tento mesiac JaMajka svojou skvelou témou "Strom". ATC som tvorila s veľkou radosťou hneď z niekoľkých dôvodov. Strom v mojich očiach má skrytú symboliku. V korune vidím ochranu, v kôre múdrosť a v koreňoch silu. Často chodím relaxovať do lesa a príroda ma nekonečne inšpiruje, preto téma "Strom" nemôže byť pre mňa žiadny problém :)

XXXXXXXXXXXX

Na blogu ArtGrupa ATC inspiruje w tym miesiacu JaMajka z świetnym tematem "Drzewo". ATC tworzylam z wielka radoscia z kilku powodów. Drzewo w moich oczach ma ukryta symbolike. W koronie widze ochrone, w korze madrosc i w korzeniach sile. Czasto relaksuje w lesie, natura nieustannie mnie inspiruje, dlatego temat "Strom" nie byl dla mnie zadnym problemem :)




15 komentárov:

  1. Cudne, cudne i jakie wspaniałe kolory....ładnie napisane- to o drzewie : )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mają niesamowity klimat, bardzo mi się podobają :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Już wzdycham...Jedno będzie moje...Ogromnie się cieszę :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ciesze sie, ze jestesmy para wymiankowa:) Dziekuje

      Odstrániť
  4. Gazety są z drzew... Boskie, bardzo wymowne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziekuje, Jolu, wlasnie takie mysli mialam, kiedy tworzylam ;)

      Odstrániť