utorok 26. januára 2016

Realize your dreams


Srdečne vás vítam!

Niekedy pri tvorení dekorácií nie je potrebné veľké množstvo materiálu a ak doma nájdeme nejaké zvyšky a dáme ich dokopy, sami nakoniec ostaneme prekvapení, že vzniklo niečo krásne.

Tentokrát som našla kúsok maliarskej tabuľky (s rozmermi 30x10 cm), na ktorú som naniesla štruktúrovaciu pastu cez šablónu a vysušila. Olepila som povrch zvyškami krajok a kovovými dekoráciami a celok som natrela čiernym gessom.

Najradšej zo všetkých sprejov mám spreje Lindy´s Stamp Gang a použila som ich aj v tomto projekte. Postriekala som všetko tromi farbami.
Rovnakým spôsobom (gesso+spreje) som ozdobila výrez - okno, ktorý som spolu s vlepeným vzorovaným papierom pripevnila na tabuľku. Niektoré miesta som zvýraznila pomocou striebornej metalickej pasty.
Ešte pár pečiatok a všetko je hotové.



Witam serdecznie!

Czasami tworzenie dekoracji nie wymaga zbyt dużo materiału i kiedy w domu znajdziemy jakieś resztki i połączymy je razem, sami w końcu zdziwimy sięże powstało coś pięknego.

Tym razem znalazłam kawałek malarskiej tablicy (o rozmiarach 30x10 cm), na który nałożyłam pastę strukturalną przez maskę i wysuszyłam. Okleiłam powierzchnię resztkami koronek oraz metalowymi elementami i całość pomalowałam czarnym gesso.

Najbardziej ze wszystkich mgiełek lubię mgiełki Lindy´s Stamp Gang i użyłam je i w tym projekcie. Spryskałam wszystko trzemi kolorami. 
W ten sam sposób (gesso+ mgiełki) ozdobiłam wycinankę - okno, którą razem z wklejonym papierem nakleiłam na tablicę. Niektóre miejsca podświetliłam za pomocy srebrnej metalicznej pasty.
Jeszcze parę stempli, napis i wszystko gotowe.


Tu sú fotky: / Tutaj zdjęcia:





3 komentáre: