pondelok 25. januára 2016

Favourite book


V tomto roku začína mesačná šnúra art-journalov na blogu ArtGrupa ATC. Prvý, januárový príspevok vyhlasuje Denisa, prichádza s fantastickým zadaním: 
"Nájdi vo svojej obľúbenej knižke stranu 150 a použi z nej jednu-dve vety ako tému, motto!"

Nemám obľúbenú knihu, všetky, ktoré čítam, mi vždy dajú niečo jedinečné, preto som tentokrát vybrala moju poslednú prečítanú knihu. Ide o knihu Šťastná pútnička od Mario Puzo.

Na strane 150 som našla vetu, ktorá ma inšpirovala v tomto projekte:

"Plačom prosila  o silu, lebo na celom svete nemala nikoho, od koho by ju mohla načerpať."



Hrala som sa predovšetkým s akvarelovými farbami, odtieňmi modrej a sivej na bielom podklade.
Zvolila som jednoduchý postup, bez vytvárania množstva vrstiev. Snáď sa to podarilo.


Aj vy sa niekedy tak cítite?



7 komentárov:

  1. Niby nie rozumiem, ale jednak trochę rozumiem :) Bardzo piękny wpis i piękny cytat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toresie...juz tlumacze... z placzem prosila o sile, bo na calym swiecie nie miala nikogo, od kogo moglaby ja nabrać....mam nadzieje, ze zrozumialasz "mojego" polskiego :))

      Odstrániť
  2. Piękny, nostalgiczny wpis. I na dodatek w moich ulubionych kolorach.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Piękny,przejmujący wpis w ciekawych kolorach:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Piękny,przejmujący wpis w ciekawych kolorach:)

    OdpovedaťOdstrániť