piatok 22. januára 2016

New beginnings


Videli ste už tému Creative Gym - Exercise #15 na Mixed Media Place? Pozývam na spoločnú zábavu!

Môj projekt je plátno s rozmermi 8x8". Nové začiatky sa mi v poslednom čase spájajú so školou, pretože môj syn práve tento rok začal navštevovať základnú školu.

Urobila som transfer s pomocou gesso - na plátno som naniesla biele gesso a na ešte mokrý povrch som nalepila útržky papiera zo starej knižky. Vysušila som ho, navlhčila vodou a prstom zotrela vrstvu papiera, kým nezostala len tlač s motívom písma. Cez šablónu som naniesla pastu, pridala som spreje Lindy´s Stamp Gang a sépiový tuš Ecoline, opečiatkovala a nalepila obrázok z pohľadnice. Nápis je z čiernej etiketovacej pásky. Celok som postriekala čiernym tušom Ecoline.


Czy widzialiscie juz temat Creative Gym - Exercise #15 na Mixed Media Place? Zapraszam do wspólnej zabawy!

Moj projekt to plotno o rozmiarach 8x8". Nowe poczatki ostatnio kojarza mi sie ze szkola, bo moj synek wlasnie w tym roku rozpoczal szkole podstawowa. 

 Zrobilam transfer za pomocy gesso - na plotno nalozylam biale gesso i na jeszcze mokre nakleilam kawalki papieru ze starej ksiagi. Wysuszylam, spryskalam woda i palcem zdarlam wierzchnia warstwe, do poki zostal tylko wzor pisma (bez papieru). Nalozylam paste przez maske, mgielki Lindy´s Stamp Gang oraz Ecoline sepia, postemplowalam i nakleilam obrazek z pocztowki. Napis jest z czarnej taśmy wytlaczanej. Calosc pochlapalam czarna Ecolina.



Size of my project is 8x8". Recently, new beginnings remind me of school, and that is because my son started primary school in this year. 


I created a canvas and I made the transfer using gesso - firstly I painted my canvas with white gesso and while still wet I pasted pieces of paper from an old book. I dried my piece and then I sprinkled some water on top. My next step was to take off the top layer with my finger, until we have left only letter designs (without the paper).  Lastly I added some stenciling and coloured it with mists from Lindy's Stamp Gangand Ecoline Sepia. As my final touch I added some stamps and picture from apostcard. I splashed whole piece with black Ecoline.




Have a nice day!








5 komentárov:

  1. Gorgeous, I love it! a beautiful mix of drawing, image and painted background!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amazing - a especially love the soft drift of the dress :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This is so beautiful. I really like the meaningful message...
    Have a wonderful day!

    OdpovedaťOdstrániť