pondelok 28. decembra 2015

LOVE BUILDS A HAPPY HOME

Ahojte, drahí moji!

Koniec roka je čas rekapitulácií a novoročných pedsavzatí. Máte tiež nejaké plány, sľuby či priania?
V mojej rodine bolo vždy novoročným predsavzatím budovať denne šťastný domov a rodinu. A tak je to dodnes. To je môj projekt na túto tému:

Czesc, kochani!

Koniec roku jest czasem podsumowań i noworocznych postanowień. Czy wy tez macie jakies plany, obiecania, postanowienia?
W mojej rodzinie od zawsze bylo noworocznym postanowieniem codziennie budowac szczesliwy dom i rodzine. I tak jest do dnia dzisiejszego. Oto moja praca na ten temat:

Hello my darlings!

End of the year is a time summaries and New Year's resolutions. Do you also have any plans, promises and decisions to be made?
In my family our New Year's resolution was always to build a happy home and family every day. And so it is today. Here's my work on this subject:



Na začiatku bola kovová krabička, na ktorú som naniesla dve vrstvy gessa. Ako pozadie som použila nalepený chipboard v tvare domu. Na niektoré miesta som nalepila útržky papiera zo starých novín.

Na poczatku bylo metalowe pudelko, na ktore nalozylam biale gesso w dwoch warstwach. Jako tlo do pudelka nakleilam chipboard w ksztalcie domu. Niektore miejsca okleilam skrawkami papieru ze starej gazety.

In the beginning there was the metal box which I covered with two layers of gesso.As my background I added chipboard in the shape of a houseI added scraps from old newspaper.


Vybrala som si modro-hnedú paletu farieb s kvapkou žltej a naniesla som na povrch rozriedené farby zo sprejov. Vysušila som všetko a niektoré miesta výrezu (domu) som zvýraznila pomocou Silks (Iridescent copper)

Wybralam niebiesko-brazowa kolorystyke z kropelkami zolci i nalozylam na powierzchnie rozcienczone farby z mgielek. Wysuszylam. Niektore miejsca na domku podswietlilam za pomocy silks (Iridescent copper).

I chose blue-and-brown color scheme with drops of yellow, I imposed on the surfaces diluted paint mistsI dried up. I highlighted some parts of the house usingsilks (Iridescent copper).



Osobitne som si pripravila manželský pár z autentickej fotografie, vystrihla som ho a pridala som kovové krídelká. Hotový pár som nalepila pomocou penových lepiacich štvorčekov na pozadie.
Retiazku s monoklom som pripevnila cez malú dierku v hornej časti krabičky. Konce retiazky som zamaskovala veľkou krídlovou skrutkou.
Na vnútornú hornú plochu som nalepila nápis HOME - drevené kocky s písmenami.
V dolnej časti je tiež dierka s prevlečeným medeným drôtom, ktorý drží nápis "together".

Osobno przygotowalam pare z autentycznej  fotografii, wycielam pare ze starego zdjecia i dodalam metalowe skrzydelka. Gotowa pare nakleilam za pomocy 3D kosteczek na tlo.
Na wierzchu pudelka zrobilam mala dziurke i  lancuszek przymocowalam przez nia. Koncowki lancuszka zamaskowalam duza sruba skrzydelkowa.
Na gore nakleilam napis HOME - drewniane kosteczki z literkami.
W dolnej czesci jest takze dziurka z miedzianym drucikiem, ktory trzyma napis "together".


Separately I prepared an old photograph with an authentic couple. I cut out a couple and I added some metal wingsI added my cut out to the box by using 3Dcubes on the ground.
At the top of the box I made a small hole and add a chainTo mask my chain I added a large thumbscrew.
On the top I added inscription HOME - wooden cubes with scribbles.
At the bottom you will find a hole with copper wire, which holds the word "together".







3 komentáre:

  1. Skvělé ztvárnění myšlenky! Já si předsevzetí nedávám, jen mám přání být zdravá...od toho se odvíjí vše ostatní...I tobě ho přeji co nejvíce! A taky štěstí...a lásku...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The information given by you is really very helpful.
    Thanks for publishing this great stuff.
    clipping path service|Background Removal service|Vector Tracing

    OdpovedaťOdstrániť