piatok 13. marca 2015

Moje miesto na zemi

Minimalizmus! Pre mňa ťažká výzva. Zbožňujem neporiadok, množstvo farieb, škvrny, prskance, vrstvy... Poviem úprimne, bála som sa toho. Hoci mám svoje vysnívané miesto na zemi (téma preto nebola problémom), tá forma je zaskakujúca a myslím, že nie iba pre mňa.
Použila som čierne gesso, tri farby vlajky Congo a výrezy, na ktorých som vytvorila embossing. Strom som namaľovala gessom.
Voilà - minimalizmus!


XXXXXXXXXXXX


Minimalizm! Dla mnie trudne wyzwanie. Uwielbiam balagan, mnóstwo kolorow, plamki, chlapania, warstwy... Powiem szczerze, balam sie tego. Chociaz mam swoje wymarzone miejsce na ziemi (temat wiec nie byl problemem), ta forma jest zaskakujaca, i mysle, ze nie tylko dla mnie.
Uzylam czarnego gessa, trzech kolorow flagi Congo,  i wycinanek, na ktorych wykonalam embossing. Drzewo namalowalam gessem.
Voilà - minimalizm!









12 komentárov:

  1. ach, Janko, tak groziłaś, że będzie trudno, a tu prezentujesz temat jako jedna z pierwszych i to z jaką mocą! świetne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elizo, a wiesz jakie trudne jest przemyśleć jaki bedzie wpis? ;) Potem juz pare ruchów pedzelkiem nie problem :)

      Odstrániť
  2. Geniálně jsi se s tím poprala!! Klobouk dolů!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. przecudnie!
    od początku z niecierpliwością wypatruję Twoich interpretacji i zawsze jestem pewna, że zastanę tu coś wyjątkowego, ten wpis jest inny od poprzednich, masz niesamowitą paletę twórczych możliwości

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taki prosty a taki piękny:) świetny wpis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta minimalistyczna forma świetna i rozbudza ciekawość ogromną - dlaczego Kongo? Domagam się jakiejś dłuższej historii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziekuje, Tores :) Kongo - to rzecz jasna...moj maz stad pochodzi, chcialibysmy tam spedzac zycie, dlatego to MOJE miejsce, moja kraina :)

      Odstrániť