utorok 15. júla 2014

Weekend giveaway

 Tradadá! Leto je v plnom prúde a tí, ktorí nedovolenkujú, iste tvoria. Preto tu máme zadarmo zopár papierov od skvelého producenta UHK Gallery - a to rovno tri kolekcie Weekend! Chcete si privoňať a vytvoriť z nich niečo pekné? Tu sú 3 podmienky účasti v giveaway:

1. byť sledovateľom blogu scrapmagique (follow along)
2. zanechať komentár pod týmto príspevkom 
(tých, ktorí nevlastnia blog, poprosím uviesť aj e-mailovú adresu)
3. umiestniť baner na svojom blogu alebo zdieľať tento príspevok na FB 
                                                   

Tradada! Lato w pelni i ci, co nie wyjechali na urlop, pewnie cos tworza. Dlatego mamy tutaj troche papierków wspanialego producenta UHK Gallery - i prawie 3 kolekcje Weekend! Chcialibyscie poczuc ich zapach i stworzyc z nich cos pieknego? Tutaj 3 warunki uczestnictwa w giveaway:

1. zostac obserwatorzem bloga scrapmagique (follow along)
2. zostawic komentarz pod tym postem
(tych, ktorzy nie posiadaja bloga, poprosze o adres e-mailowy)
3. zamieszczyc baner na swoim blogu lub udostepnic ten post na FB 


Giveaway trvá do 31.7.2014. Nasledujúci deň vyžrebujem jedného výhercu, ktorý bude mať potom celý víkend čo robiť :)
Držím vám palce!
                                                    

Giveaway trwa do 31.7.2014. Nastepnego dnia wylosuje jednego zwyciezce, ktory w nastepny weekend bedzie bardzo zajety :)
Trzymam kciuki!


15 komentárov:

  1. Veľmi rada by som vlastnila tieto papiere :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaaaa, skvelá cena, milujem UHK Gallery ;) Nedá sa nesúťažiť :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Júúúúúúj tie chceeem. Sú suprové. Dala som zdielať na FB aj na mojej FB stránke tak hádam to postačí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte som zabudla mail: mirka.macekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektná giveaway, isto idem do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej, tak ja skúsim šťastie, ... papa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné farebné kombinácie.
    a.jurakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Was tak skoro som to premeskala. .. skúsim šťastie aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi by som chcela vyhrat, su krasne!!!
    Moja adresa je katkafnova@gmail.com
    a zdielam to na mojom fb

    OdpovedaťOdstrániť
  10. keďže na tvojom kurze som sa už zoznámila s papiermi UHK Gallery idem do toho :D
    ewellynet@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. na kurze bolo super,pridávam sa do súťaže :D
    petertrungel7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ...aj ja skúsim šťastie, zdieľam na FB :)
    mvdr.misha@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Janka, o cenu velmi stojim, tvoj blog sledujem, komentar pisem, moja adresa je madebygaal@gmail.com a zdielam to na svojom fb. Tak dufam, ze splnam vsetky podmienky

    OdpovedaťOdstrániť