streda 14. októbra 2015

Who I am

Dnes začnem tak melancholicky.
Zvyknem svoje emócie dávať do art-jornalu. Tie krásne, usmievavé, šťastné, ale aj tie smutné, negatívne, plačlivé a ťažké. Nie je to žiadna terapia farbami, iba dostávam zo seba svoje pocity von. Je to pre mňa dôležité.




Projekt som robila do toľkokrát vychváleného art-jornalu. Ako podklad pre každý takýto projekt používam gesso. Najčastejšie je to gesso biele alebo číre v tenkej či hrubšej vrstve. 
Farbné odtiene fialovej a ružovej som získala rozdrvením gelatos a následným riedením rozdrveného prášku s vodou. Čím viac riedime, tým je farba priehľadnejšia. Štetcom som naniesla rôzne pruhy a fľaky. Niektoré sú rozmazané vodou, niektoré zasa majú ostré ohraničenie.Pozadie mi pomohli ozdobiť aj staré známky od kamošky.




Textúry som vytvorila pomocou tejto šablóny a čiernej vodeodolnej pečiatkovacej farby, ďalej pomocou pečiatok (ajtýchto), hodvábneho papiera so vzorom a ručne písaných čiar a textov. Niektoré miesta ozdobuje washi páska.





Obrázok je transfer pomocou matného gélu. Kvapky čiernym tušom sú neodmysliteľnou súčasťou takmer každej mojej práce.




Zaujíma ma, či aj vy tvoríte, keď nemáte práve najlepšiu náladu, v úzkosti, bezradnosti alebo aj zlosti. Napíšte o tom pár slov do komentu.

Pekný deň vám prajem!







6 komentárov:

  1. Nádherná práca! Prekrásna dvojstránka ❤ V zlosti, smútku a úzkosti zvyknem tvoriť, ozaj je to dôležité a zároveň úžasná "terapia". A ku podivu sa moje počiny vytvorené za melancholických stavov radia k tým najlepším...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niesamowity klimat podkreślają energetyczne kolory... to jest zniewalające :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Janka - beautiful work, I love the inky colours over the stamps! Lovely! Cxx

    OdpovedaťOdstrániť