pondelok 26. októbra 2015

Formičky


Ak radi pečiete a zároveň aj tvoríte, výzva na ArtGrupa ATC je určená aj vám. Iwona pozýva na kreatívne pečenie so starými (prípadne aj novými) formičkami. Ja som siahla do svojich plechovo-vianočných zásob a na výmenu som urobila takéto formičky:

Jezeli lubicie piec i jednoczesnie tworzyc, wyzwanie na ArtGrupie ATC jest przeznaczone takze dla was. Iwona zaprasza na kreatywne pieczenie ze starymi (lub z nowymi) foremkami. Ja siegnelam do swoich zapasow blaszkowo-swiatecznych i do wymianki stworzylam te oto foremki:






12 komentárov:

  1. Są pełne magii i artystycznego kunsztu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach, krásné rohlíčky jsi upekla: kreativní mňamka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janko, jsi v úžasné umělecké formě, jako tvoje formičky! Krásnéé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Deniska, a ja práve rozmýšľam nad oddychom od toho všetkého

      Odstrániť
    2. Však klidně uberi, není kam spěchat. Život není o termínech. Hlavně musí člověk být v pohodě, ať má z tvoření radost. Jinak to nemá cenu. Taky se nerada honím.

      Odstrániť
  4. i jak tu nie podziwiać Twoich prac?
    po prostu genialne!!!

    OdpovedaťOdstrániť