piatok 12. decembra 2014

ATC White Christmas



Dnes prichádzam s mojou interpretáciou bielych Vianoc. Biele Vianoce sú totiž témou výmeny na ArtGrupa ATC, ktorú vedie poslednýkrát v tomto roku Martyna.  Dúfam, že nového majiteľa poteší jedna z nich.

Želám vám všetkým krásny deň!

Dzisiaj jestem z moja interpretacja bialych Świat. Biale Świeta sa tematem wymianki na ArtGrupa ATC, ktora prowadzi ostatni raz w tym roku Martyna. Mam nadzieje, ze nowemu wlascicielowi zrobia raoiść.

Zycze wszystkim milego dnia!




16 komentárov:

  1. O jej... jakie piękne - tymi ATCiakami przenosisz nas wprost do krainy bajek... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziekuje :) Mi sie wydaje, ze ciagle zyje w bajce :)

      Odstrániť
  2. Jakie mamy szczęście,że bawisz się z nami...Piękne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach! Cudowny klimat! Może trafię na Ciebie... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janeczko! jak ty tych panów Mikołajów wkomponowałaś do całości, podziwiam bardzo :)

    OdpovedaťOdstrániť