streda 25. februára 2015

Autoportrét


Kedysi som sa v internetovom svete schovávala. Za obrázok, za citát. Čas ma naučil odkryť predsa svoju pravú tvár. Častokrát mi ľudia píšu, že v mojej fotke vidia dobré srdce. 
Témou na blogu Kawa i nozyczki je autoportrét.
Február má vyzerať takto:

XXXXXXXXXXXX

Kiedyś ukrywalam sie w internetowym swiecie. Za obrazek, za cytat. Czas nauczyl mnie ujawnić swoje prawdziwe oblicze. Czesto pisza do mnie ludzie, ze na moim zdjeciu widza dobre serce.
Tematem na blogu Kawa i nozyczki je autoportret.
Luty ma wygladać tak:



Moja interpretácia/moja interpretacja:








26 komentárov:

  1. AAAAAAAAAACH, to bude na dlouhé pokoukání. Absolutní skvost! Jdu se kochat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. yyyyyyyyy....to ja może zrezygnuję? CUDO!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Piękna praca. Zwłaszcza zdjęcia fajnie harmonizują się z tłem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lubię to Twoje zdjęcie Janko, ślicznie je oprawiłaś!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rewelacja--zdjęcie,kolory,dodatki,wszystko oczy rwie,a te okularki.........ach......

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nawet nie wiem gdzie zacząć... te plamy, ten dobór kolorów, to powtórzone zdjęcie... aż brak przymiotników...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...jak Ty to robisz? czarujesz!
    w Twoim styczniowym wpisie się zakochałam
    w lutowym zakochuję się do szaleństwa... co będzie dalej?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dalej bedzie trudny minimalizm :)
      Dziekuje za mily komentarz!

      Odstrániť
  8. Piękny wpis, te brązowe zacieki są cudne, a okularki rozbrajające:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kurde, kurde, że też ja na to nie wpadłam! żeby pociąć swoje zdjęcia, żeby ramkę trochę inaczej niż zdjęcie, żeby... ech... Tobie tak pięknie to wyszło, że nie będę nawet próbować :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O jeny, jeny, jakie to niesamowite... Ja chcę tak umieć:/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Uwielbiam mediowe tła. A okulary są boskie!!!!

    OdpovedaťOdstrániť