streda 27. januára 2021

Postcard journal JANUARY 2021

 

Ahoj všetci,

v januári začal na blogu ArtGrupa ATC nový projekt s názvom Post Card Journal (PCJ). Každý mesiac budeme tvoriť pohľadnice formátu DL, ktoré nakoniec pospájame do jedného žurnálu.

Téma na január je zároveň výzvou, potrebné je využiť jeden z troch materiálov : kávový filter, čajové vrecko alebo cukrárske papierové košíčky. Vybrala som si čajové vrecko a s mojou januárovou pohľadnicou som sa vyhrala takto junk-journalovo:


Hej wszystkim,

w styczniu rozpoczal nowy projekt na blogu ArtGrupa ATC, ktory ma nazwe Post Card Journal (PCJ). Co miesiac bedzieme tworzyć karty w formacie DL, które w koncu polaczymy w jeden journal.

Temat styczniowy, to dla mnie również wyzwanie, konieczne jest użycie jednego z trzech materiałów: filtra do kawy, woreczki z herbaty albo papilotki do muffinek. Wybrałem woreczek z herbaty i moją styczniową pocztówką wyglada troche junk-journalowo:








3 komentáre: