utorok 10. marca 2020

ATC Birthday


Hovoriť o tom, že narodeniny neoslavujú iba ľudia, ale aj rôzne diela, zvieratá, firmy, značky alebo knižky, vás pozýva talentovaná Riina. Marcová téma na blogu ArtGrupa ATC je totiž "Birthday".
Ja som si svoje ATC trošku pozlátila a zavoskovala.

Opowiadać o tym, ze urodziny celebruja nie tylko ludzie, ale i rózne dziela, zwierzeta, firmy, marki albo ksiazki, zaprasza utalentowana Riina. Marcowy temat na blogu ArtGrupa ATC jest "Birthday".
Ja dodalam do swoich ATCiakow troszke zloceń i wosku.




4 komentáre:

  1. Janeczko - uwielbiam encaustyczne prace w Twoim wykonaniu - ATC są bezkonkurencyjne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ingin memperoleh keuntungan banyak pada permainan Poker dan Domino, disarankan untuk memainkan permainannya di agen ituQQ. Dimana permainan yang tersedia lebih banyak dan lebih mudah dimenangkan, maka dari itu pastikan untuk bergabung dan bermain di agen ituQQ.

    Agen Poker ituQQ
    Agen Domino ituQQ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale piękne kartki, ja od kilku dni interesuję sie tematem i śledzę informację na ich temat. Zastanawiam sie czy moje umiejętności mozna zastosować na tych karteczkach.

    OdpovedaťOdstrániť