pondelok 11. augusta 2014

Challenge na 13 arts - 1 Mood Board, 4 color combos


Dnes som pripravila layout do challenge 13arts 1 Mood Board, 4 color combos. Vybrala som si z fotografií v špinavosivej farbu a hrdze (čiže tretiu farebnú paletu so schodiskom). Na začiatku práce som si myslela, že vytvorím niečo viac industriálne alebo v štýle steampunk, až v poslednej chvíli mi padla do oka táto baletka. Bolo pre mňa výzvou spojiť práve tieto "mužské" farby s niečím takým jemným ako je balet.

Dzisiaj przygotowalam layout do challenge 13arts 1 Mood Board, 4 color combos. Wybralam zdjecie z brudnym szarym kolorem oraz rdza (czyli trzecia palete kolorowa ze schodami). Na poczatku pracy myslalam, ze stworze cos bardziej industrialnego lub w stylu steampunk, dopiero w ostatniej chwili rzucila mi sie w oko ta baletnica. To bylo dla mnie wyzwaniem polaczyc wlasnie te "meskie" kolory z czyms tak delikatnym jak balet.


Nielen farby pôsobia kontrastne k téme, ale tiež doplnky. Surovosť skrutiek je vyvážená ľahkým sivým pierkom, baletné špičky zasa mohutným schodiskom. Ľanové obuvnícke nite spájajú tento chaos.
A ja som konečne našla tú "svoju" farebnú kombináciu :)

Nie tylko kolory tworza kontrast z tematem, równiez dodatki. Surowość śrubkow jest w równowadze z lekkim szarym piórkiem, baletnicze pointy z poteznymi schodami. Lniane obuwnicze nici lacza ten chaos.
I ja w końcu znalazlam ta "swoja" kolorystyke :)







Credit: 
paper Cold Country Freezing Tears by 7 Dots Studio, paper 75 cents Collection Sovereign by Kaisercraft, flowers by Prima Marketing, resin deco Ballet & Stair Ingvild Bolme, bolts & nuts Ingvild Bolme, stencil Harlequin by TCW, stencil Tessatina & Fluorish by Memory Box, feather, Alcohol Ink rust by Ranger, modeling paste by Lefranc & Bourgeois, stamp Birds by IndigoBlu, stamps ornaments by Prima Marketing, minibrads by Dolina Teczy, stamp dot Illumination by 7 Dots Studio, Distress Ink Pad faded jeans by Ranger, spray mist Color Bloom Storm Cloud by Prima Marketing, acrylic paint deep sea by Martha Stewart, Perfect Pearl Mist (perfect copper) by Ranger, color mist dark calico by Studio Calico, Silks acrylic glaze Iridescent Copper 

10 komentárov:

  1. Janko, krásný LO s perfektní kompozicí a super kontrasty! Plno inspirace :) Taky se chystám, ale nevím, zda to stihnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne, Deniska, teším sa na Tvoj LO, iste to stihneš, držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful composition and very nice photo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Such a strong colour combo but wonderfully balanced!!! Wow!
    Amazing work (the photo you chose is really beautiful)!
    Thanks for joining us at 13 Arts!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow! Perfectly LO! Thanks for playing with us at 13 @rts!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Przepiękny layout!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpovedaťOdstrániť