streda 27. júla 2016

Filigránový náhrdelník


Tentokrát som zatúžila urobiť z výrezov  Anemone niečo iné, nie typicky scrapové. A podarilo sa mi to. Všetkými známymi obdivovaný náhrdelník. Dokonca som dostala otázku, kde je možné takú krásu kúpiť. Usmiala som sa: "Nie je to možné, takú krásu si musí človek vyrobiť sám." Nikto nechcel veriť, že to, čo nosím na krku, sú lepenkové výrezy. Pridala som niekoľko kovových doplnkov zo starej bižutérie a voilà.

Tym razem pragnęłam zrobić z tekturek Anemone coś innego, nie typowo scrapowego. I udało mi się. Przez wszystkich znajomych podziwiany naszyjnik. Nawet zapytano mnie gdzie takie cudo można kupić. Usmiechnęłam sie. "Nie można, takie cudo musi człowiek sam zrobić." Nikt się nie spodziewałże to co założyłam na szyję, są tekturki. Dodałam kilka metalowych elementów ze starej biżuterii i voilà.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára