piatok 27. mája 2016

Veľká výmena záložiek


Tak aj ja som sa dala nahovoriť:) Minulý rok som sa zúčastnila veľkej záložkovej výmeny a bola to fakt zábava. Najviac som prežívala čakanie na obálku so záložkami od ostatných a veru, dodnes mne aj mojim známym slúžia v knižkách.
Tento rok výmenu organizuje Irenka - Rudlis a moje záložky sú už na ceste k nej, v júni sa budú rozdeľovať do obálok a ja sa teším na nové poklady.


Wiec i ja dalam sie namówić :) W zeszlym roku uczestniczylam w wielkiej wymianie zakladkowej i byla to ogromna zabawa. Najbardziej cieszylam sie na koperte z zakladkami od reszty dziewczyn, ktore do dzisiaj towarzysza mnie i moim znajomym w ksiazkach.
W tym roku prowadzi wymianke Irenka - Rudlis i moje zakladki sa juz w drodze do niej, w czerwcu ona ich podzieli do kopert i ja juz teraz sie ciesze na nowe skarby.










7 komentárov:

  1. Pamięam Twoje zakładki z tamtej wymiany! Te nowe są równie fantastyczne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bardzo dziekuje, Inko, dzieki tobie wpadlam i zostalam :)

      Odstrániť
  2. Świetne Twoje zakładki, szkoda że jesteś w drugiej grupie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kochana, dziekuje, nie zdazylam juz, przegapilam wymiane, gdyby Rudlis nie napisala do mnie, nie bylabym i w drugiej :)

      Odstrániť