utorok 6. mája 2014

Birthday box

Často sa mi stáva, že ma viac ako darček poteší už samotný obal. Ja preferujem hodvábny papier na kvetiny, prírodné papierové vrecúška, ľanové a jutové šnúrky. Čo však poviete na takú krabičku zhotovenú od A po Z ručne? 

Czasto mi sie zdarza, ze opakowanie mi zrobi wieksza radosc niz prezent. Preferuje papier jedwabisty, ktorego uzywa sie do pakowania kwiatow, naturalne papierowe worki, lniane i jutowe sznurki. Co mowicie na takie pudelko stworzone recznie od A do Z?






Credit: 
paper My Dear Watson Alibi UHK Gallery, paper My Dear Watson Whitness UHK Gallery, paper Duo Watson UHK Gallery, butterfly brownby UHK Gallery, flowers by Prima Marketing, stamps "krásne narodeniny" & stitch by Lucia Barabas, stamp checkmate Illumination by 7 Dots Studio, die-cut by Wycinanka, gesso white, acrylic paint black & by Lefranc & Bourgeois, water colours, Perfect Pearls Mists blue raspberry by Ranger, Glimmer Mist Icicle Blue Tattered Angels, Resist Chalk Edger Rusty Bucket Ingvild Bolme, bakers twine

2 komentáre:

  1. krabička je nádherná, určite by som sa takej potešila, bez ohľadu na to, čo by bolo vo vnútri. Robíš úžasne krásne veci!

    OdpovedaťOdstrániť