streda 26. augusta 2015

Brrr


Konečne som sa rozhodla urobiť ďalší príspevok do art-journalu Aká naozaj som. Na blogu K&N máme nové zadanie na tento mesiac. Témou je ročné obdobie, formou textílie.
Popravde, ukrývam sa pred otázkou "Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie?" Takmer vždy keď som odpovedala ZIMA, počula som ironickú poznámku: "Jasné, preto si si vybrala Afričana!"
U nás je zima nádherná a aj napriek občasným nepríjemným veterným dňom má svoje kúzlo a aj keď raz odídem, budem sa domov iste rada vracať práve v zime.

W koncu postanowilam stworzyc kolejny wpis do art-journala Naprawde jaka jestem. Na blogu K&N jest nowe wyzwanie. Tematem jest pora roku, forma tekstylie.
Prawde mowiac, ukrywalam sie przed pytaniem "Jaka jest twoja ulubiona pora roku?" Prawie zawsze, kiedy odpowiedzialam ZIMA, slyszelam ironiczna uwage: "Jasne, dlatego wybralasz Afrykanczyka!"
W naszym kraju zima jest przepiekna i naprzeciwko kilku wietrnym dniam ma swoj urok. Kiedy pewnego dnia odjade stad, pewnie bede do domu wracala z radoscia wlasnie w zimie.


Pohrala som sa s rôznymi odtieňmi bielej a čiernej farby, jedinou farebnou stopou je pár kvapiek tyrkysového tušu rozmytého vodou. Lepením, kreslením a maľovaním som výborne relaxovala.

Bawilam sie z roznymi odcieniami bialego i czarnego koloru, jedynym kolorowym sladem jest pare kropli turkusowego tuszu rozciecionego woda. Klejenie, rysowanie i malowanie zrobilo mi niesamowita frajde. 



Ako textilný akcent som využila čiernu obuvnícku niť.

Zeby bylo tekstylnie, uzylam  czarnej nici szewskiej. 






9 komentárov: