piatok 1. augusta 2014

Víťazný víkend!



Ďakujem veľmi pekne všetkým, ktorí sa rozhodli, že pôjdu do toho a zabojujú o tri krásne sady papierov UHK Gallery. Mám pre Vás prekvapenie!Vyžrebovala som dvoch víťazov, takže šance na výhru boli trochu vyššie a sady teda získajú dvaja šťastlivci. Najprv však zoznam zaradených do žrebovania (v poradí, v akom ste písali svoje komentáre):

1. nikkita
2. Katarina Hadvizdakova
3. Kristína Čepčeková
4. Mirka Maceková
5. Daniela
6. MyWay
7. a.jurakova@gmail.com
8. zcdl
9. KatkaF
10. michaela
11. ewellyne
12. Peter Trungel
13. Michaela Harčárová
14. by gaal

V poslednom čase som dosť pohodlná (alebo aj nestíham) vytvoriť nejaký originálny spôsob žrebovania, a preto mi tentokrát pomohol zasa Random.
Tu sú tabulečky:


Papieriky od UHK Gallery vyhrávajú:

nikkita & michaela

Tieto dve práve usmeivajúce sa dievčiny poprosím o kontakt na janyadesign@gmail.com.
Ostatným ďakujem za účasť, trpezlivosť aj za to, že ma navštevujete. Čítame sa v ďalšej giveaway!

Majte pekné letné dni!












1 komentár: